Sunday 12 January 2014

A LITTLE ESCAPE


seminggu gap dari paper ke2 ke paper ke3, aku buat keputusan taknak balik rumah dan berkurung je dalam bilik kat Puncak Alam nie.

tapi, 
tapi, 
tapi,

housemate telah berjaya menggoda aku outing dengan mereka, Isnin hari tu. hahaha.
dan kami telah merayau ke Sunway Pyramid, sebab Piqa, nak fulfill salah satu wishlist dia, "ice-skating" !



*mira amani, eqnor, piqa*


err,
i'm not good at skate, even roller blade pn aku tak pernah main sebenarnya.
tapi piqa good at skating. dia yang guide, aku, eqnor, kakyan n nik. 





i'm not doing good, setakat dua tiga kali jalan boleh lah, lepas tu stop. haha. 
takpun jalan kat tepi2, atau berdiri tegak je. hahaha

alaaa, for first timer kira ok lah kot. 
and it's become an interesting experience of my lifetime. heee.
kalau ada chance, nak main lagi! hehe. 

thnkyou Allah for giving me the chance! 



*mira, eqnor, nik, piqa*


jatuh? 
haha. banyak kali gila jatuh. 
sakit? gila apa?
jatuh apa yg tak sakit?
even kau jatuh cinta sekalipun, mesti ada masa2nya yg kau akan rasa sakit. 

tapi jatuh tu akan buat kau rasa nak bangun and cuba lagi.
bukan berputus asa.
kalau orang mampu, kenapa tak diri kau sendiri kan?
jangan mudah berputus asa.

lepas skating, bowling pulak.


tapi aku tak main, sebab masa tu tapak tangan kanan bengkak lepas jatuh terhentak masa skate.
sebab takut melarat, aku tak main.
tangan kanan woi! dah la musim exam! 
and paper lepas ni semua paper writing essay! 
memang hari khamis baru tangan aku okay sebenarnya! 

round2 sunway pyramid, keluar, dorang ajak pergi KL.
memang sampai Bukit Bintang perginya. ahhaaa.

makan, jalan2, and errr, a little bit shopping. haha.

end up, sampai kolej pukul 10 malam and semua tertidur keletihan. 

farah eqnor, piqa, kak yan and nik. thanks for the memorable moment. 
even dah tak duduk serumah sem depan, i hope we still keep in touch with each other and boleh keluar sesama! 

sem depan, let's Broga sama2.
i know, i'd promise with you guys sem ni, korang nak sangat pergi, tapi kita tak sempat pergi. masing2 sibuk je. haha. sem depan eh! 





love you guys! 


No comments: